פרופיל חברה

פראגון לוגיסטיקה בע"מ מתמחה במתן שירותים מקיפים בתחום הלוגיסטיקה, פתרונות לשרשרת אספקה ולתפעול מטענים.

החל מפתרונות בשילוח בינלאומי, דרך שרותי ייעוץ לוגיסטי ועד לניהול ואיחסון חומרים ומלאי, פראגון מספקת ללקוחותיה מענה המותאם לצרכיהם, עם צוות מקצועי ומיומן, העומד לרשותם בכל עת.

שלושת תחומי הפעילות שלנו – מרכז לוגיסטי, שילוח  בינלאומי, תפעול ושירותי ייעוץ – פועלים בסינרגיה  מלאה כדי להעניק לכם יתרונות תפעוליים, בצד שקיפות ומחויבות עסקית הדדית.  סל שרותים מגוון זה מאפשר לנו לתת מענה לעסקים גדולים, בינוניים וקטנים – תוך תשומת לב אישית לכל לקוח ולקוח.

מרכז מצוינות וקשר אישי

בפראגון יש מי שמטפל בך ! הצוות המקצועי עומד לרשותכם בכל נושא, וידאג לטפל בכם באופן ממוקד, מהיר וענייני, בין אם כעובדים במשרדינו או כמיקור חוץ בחברתכם, בדרך המתאימה ביותר לגודל החברה ולהיקף העסקי שלה.     

הגמישות הארגונית והעסקית של פראגון מבטיחה מציאת נוסחת עבודה שתתאים לכל לקוח מבלי להשפיע על מערך התפעול הקיים שלו.

 מרכז לוגיסטי המאפשר לארגון שלכם לצמוח

הבנת צרכי השוק והראייה הלוגיסטית הייחודית שלנו הניעו את הקמתו של מרכז לוגיסטי, המספק מתקנים ושירותים לוגיסטים מתקדמים ומהווה זרוע תפעולית לחברות הרוצות להרחיב את פעילותן המסחרית או מתקניהן, מבלי להגדיל את שטחן או לגייס עובדים.

 

 ייעוץ מקיף לייעול שרשרת האספקה

לניהול יעיל של שרשרת האספקה, על כל שלביה, יש השפעה  ישירה על הפיתוח העסקי ועל הרווח של חברה. פראגון מציעה שירותי ייעוץ המכסים את כל פעילויות שרשרת האספקה מתוך הבנה עמוקה של התעשיה, והתאמת תבנית פעולה העונה על צרכיו של כל ארגון וארגון.

פריסה עולמית – התשתית שלכם לקידום עסקי

פראגון, באמצעות מגוון שרותי שרשרת האספקה, מקדמת את הסחר הבינלאומי של לקוחותיה ומאפשרת להם להרחיב את רשת העסקים הגלובלית שלהם ביעילות. פעילות השילוח הבינלאומית שלנו, המבוססת על רשת כלל עולמית של סוכנים, מהווה תשתית המספקת ללקוחותינו את כל השירותים הנחוצים לתפעול מהיר ויעיל של מטעניהם, מהמקור ליעד, תוך התאמת הפתרונות לדרישות התפעול והתקציב.

הלקוח כשותף אסטרטגי

היצירתיות המקצועית והיכולת לעמוד בכל אתגר שלקוחותינו מציבים הם הדרך שלנו לשמור על היתרון התחרותי שלכם.
הכרות מעמיקה עם מגוון תהליכי שרשרת האספקה, יחד עם הגמישות העסקית המותאמת לאופי לקוחותינו ולצרכיהם, הופכים את פראגון לשותף  המתאים אשר יצעיד את עסקיכם קדימה.

קישורים לכלים נוספים

דף הפייסבוק העסקי של פראגון לוגיסטיקה
הבלוג של פראגון לוגיסטיקה
דף ה- PINTEREST של פראגון לוגיסטיקה
דף ה- YOUTUBE של פראגון לוגיסטיקה
מצגת חברה - פראגון לוגיסטיקה

 

הסמכה כגורם כלכלי מאושר AEO - על ידי מינהל המכס

הסמכה כגורם כלכלי מאושר - עמילות מכס ומשלח בנ"ל
הסמכה כגורם כלכלי מאושר - מחסן 

 

הסמכה לת"י ISO9001

הסמכה לת"י ISO9001
הסמכה לת"י ISO9001 - English Version
הסמכה מ- IQNET